VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

onsdag 28. april 2010

0505-B10G for vårlig inspirasjon

Det er ikke mye som minner om vår ute i dag, så da er det deilig å finne frem sarte pasteller til kjøkkenet, og glemme det som skjer utenfor kjøkkenvindu.

Kid har -40% på alle uteduker, så i går kom denne blomstrete voksduken i hus. (Se her for alle dukene fra Kid! -De hadde mye fint, til en rimelig penge!) Duken skal ligge ute på ett hagebord, men sånn som været er nå er det ikke mye koselig å stelle ute. Og man kan jo ikke vente med å prøve...






Erteblomstene vokser og gror. Noen i eggeskall, andre i avispapirpotter vi har lagd selv. Snart er det varmt nok til å plante de ut.



Gjesterommet vårt er malt i denne sarte grønn-blå fargen, og den passer utmerket på ett soverom! En rolig, behagelig farge som får tankene tilbake på en sommerdag ved sjøen.


 NCS-koden er 0505-B10G.





Telysestakene er fra Sia, og heklebollen fra Indiska har jeg fått fra min kjære tante, som var på besøk i helgen.

Jeg må nesten inrømme at det faktisk ble ganske koselig inne i dag. En god kopp med kaffe i gyngestolen med drypp drypp drypp på utsiden. Og med saltkjøtt til middag, blide barn og en varm armkrok hos far i huset kunne det ikke blitt mye bedre ;)

Håper du og har hatt en fin dag!


Klemmer, Marianne

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Nydelig farge! Frisk og vårlig.
    Ha en fin fin kveld

    SvarSlett
  2. Kommer å prøver gjesterommet en dag :O)

    SvarSlett
  3. det ser kjempefint ut *sukk* :)
    Klem fra Trude

    SvarSlett
  4. Så flink du er til å pynte og gjøre det koselig! Kjempefin duk!! :)

    SvarSlett
  5. Så koselig du har gjort det inne :) En må jo nesten gjøre noe ekstra når det regner ute, hvis ikke blir jo alt så grått og trist.
    Mmmm, nå fikk jeg utrolig lyst på saltkjøtt! Jeg har ikke lagd det før, men kanskje jeg skal prøve meg. Eventuelt så kan jeg sette husbonden i sving, hihi :)

    Takk for fin inspirasjon!
    Klem fra Kari :)

    SvarSlett

Blogglisten