VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

mandag 26. april 2010

Nye lopper

Det ble jaggu meg 2 loppiser i helga og! Tror nesten jeg begynner
å bli litt avhengig (til min kjæres store fortvilelse... Skjønt jeg tror han helt innerst inne syns det er litt fint og *kremt*)





Jeg prøver å ikke dra med meg altfor mye skrot hjem, men jeg blir liksom sugd i retning sølv(plett) og gamle møbler, og får jeg det billig syns jeg at jeg må slå til :) Vet ikke helt hva disse er til men syns de fungerer fint som lysfat til mine store IKEA lys.






Meld deg inn i IKEA Familiy du og! Det er gratis og du får masse gode tilbud som medlem... Disse store kulelysene kostet kun 5.-, og de brenner godt!





10 koppper m/skål og sukker skål fikk jeg for 70.-. Dette er nok gammelt, og fra før oppvaskmaskinens tid,  men jeg tar det i oppvaskemaskinen så lenge det går. Det er nok ikke akkurat anbefalt, men må de vaskes for hånd blir de heller aldri brukt!





En sjarmerende sink bøtte og noe som vi ikke blir helt enige i hva er, men som skal fungere som "pottestativ."

Vet du hva dette er?

Noen mener hespetre, andre mener at ståltråd til hesjene har vært surret på denne... 

Jeg fikk også tak i ett gammelt sminkebord til 100.-!!! Nytt oppussingsprosjekt, juhuuu.
Skal ta bilde av det når jeg får kommet meg ned i kjelleren...Hærer ikke gå ut i regnværet nå.




Og til slutt ett lite..

Tips!

Hvis du skal dekke ett bord i ett spesielt fargetema, kan du enkelt og raskt strikke, sy, eller hekle "belter" til vanlige lysglass. Har du tid kan du også pynte de med knapper, blondekanter o.l.



Ønsker deg en super kveld!

Klem, Marianne

3 kommentarer:

  1. Den uidentifiserte loppedingsen kan kanskje være et hespetre?

    SvarSlett
  2. Flotte lopper du har kjøpt deg.
    Var på loppis jeg også og fant mye fint sølvplett og glass ting også. Mye fint der. Utrolig at de "kaster" dette.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se sminkebordet når det er pusset opp :)
    H.D

    SvarSlett

Blogglisten