VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

mandag 10. mai 2010

Nøkkelhjerte



 
Jeg har vært hos snille, gode farmor på lunsj i dag. Sammen med mamma og tante har vi drukket kaffe, spist årets første jordbær (nei, de er ikke fra Norge. Men de belgiske var slettes ikke verst!!) og skravlet masse. Kjempekos som vanlig!!

I ettermiddag har symaskinen fått kjørt seg. En kjole til dukken til storesøster, og ett par linhjerter har blitt til. Kjolen ble altfor trang i halsen, så den endte opp på en liten sau i stedet. Men sauen ble riktig så søt den :o) Hjertene skal få henge til pynt på nøklene rundt i huset. Storesøster har allerede bestilt en til rommet sitt, så i morgen får jeg ta frem det smårose-mønstrede Tilda stoffet.

Kanskje du har noe fint å henge på nøklene hos deg?



 
Ha en strålende kveld, alle sammen!

Kos og klem, Marianne

2 kommentarer:

  1. Hjerter på nøklene mine har jeg hatt lenge ;O) Men ikke så fine som dine da :)
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Skulle ønske jeg kunne sy -eller hadde tålmodighet til å lære meg det, for disse var nydelige!
    Flink er du!!! Olahjertet ditt var kult, og jeg vet alt om dårlig samvittighet over den treningsøkten som IKKE ble gjennomført... he he...

    SvarSlett

Blogglisten