VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

mandag 21. juni 2010

Sykestue




Her går det fortsatt i feber, så lite blir gjort i heimen. Men far i huset er godt i gang med å henge opp de nye kjøkkenlampene (og det er jo overhodet ikke lite ;o)... det blir så bra!! Så sant han blir ferdig i dag, legger jeg ut bilder i kveld.





 
Jeg har også fått hengt opp en liten hylle jeg fikk av storesøster til bursdagen min. Har ikke kommet så langt at jeg har satt noe på den enda, men da har jeg noe å kose meg med i kveld :o) Nå skal jeg kose meg på kjøkkenet med storesøster. Vi skal lage lasagne. mmMMmm.


Alle bildene er hentet fra Countryliving



Ha en flott dag, alle sammen!

Klemmer, Marianne

1 kommentar:

  1. Deilig med alt som er gjort:) Fine bilder du har funnet fram, er sikker på å ha sett bildet med hattene tidligere - kan det være i en reklamebrosjyre for gant?! Må inn å kikke på linken din;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Blogglisten