VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

torsdag 29. juli 2010

Ett dukkehjem





Det går ikke akkurat fort med innredninga av dukkestua til barna. Tiden har bare flydd i sommer. Og nå som jeg endelig har tid har jeg støtt på en liten hindring. Storesøster har nemlig sett den utrolig søte dukkestuen som Silje i bloggen Silje-sin har lagd til barna sine. Og nå insisterer hun på at også hun skal ha røde ting i stua. Og jeg skjønner henne jo veldig godt, for Siljes dukkestue er bare en drøm! Ta en titt her.





Storesøster har til og med byttet yndlingfarge, fra rosa....til nettopp rødt. ALT skal være rødt om dagen. Rødt pålegg, rød truse, røde klær fra topp til tå. Joda, rødt er en fin farge det, men det kan bli litt mye med røde sokker, røde (møkkete barnehage-) sko, rød truse, rødt skjørt, rød t skjorte toppet med en rød jakke.


Planen er derfor å forvandle dukkestua til ett lite rosa paradis som hun bare ikke kan motstå. Så får vi bare satse på at frøken rødhette blir så fasinert at hun konventerer tilbake til rosa.


Nå skal det ordnes på gjesterommet, for i helgen blir det koooselig besøk :o) Gleder meg!!!


På gjensyn ,o)

Marianne

3 kommentarer:

  1. Lekestua ser nydelig ut! Jeg er sikker på at storesøster lar seg overbevise om at rosa er fargen en lekestua bør ha:-)
    Klem IGi

    SvarSlett
  2. Lekehytta var kjempesøt! Vi har også nettopp satt opp og innredet ei lita lekestue, og jeg hadde så lyst at det skulle være rosa detaljer både inne og ute. Problemet var bare det at den måtte passe til både jente og gutt, så detajene hos meg ble gule. Er kjempefornøyd, men det er så mye søtere med rosa da:)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Hihi, nei det er ikke rart at hun ble forelsket i Silje sin dukkestue, hun kan virkelig det hun holder på med :) Men nå skal det sies at det kan jo jammen meg du også, og jeg tror nok et rosa paradis kan bli akkurat like fint (om ikke finere) enn en dukkestue med røde detaljer :) Vi får håpe at planen din funker, og at det blir knallsuksess med rosa :)

    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem fra Kari

    SvarSlett

Blogglisten