VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

tirsdag 6. juli 2010

Kvinnfolk og tomflasker...




"Kvinnfolk og tomflasker er det verste jeg veit!"

Vi er vel alle enige i at tomflasker kun er til bry. Men i dag fant jeg endelig gamle trekasser til salgs. 139.- hos Oasen Hageland - slettes ingen upris! En av kassene skal nemlig få huse tomflasker og gamle aviser. Med en pellis på toppen av avisbunken og noen stearinglys i ett par flasker blir det slettes ikke så trasig med litt søppel ;o)



Hva ble egentlig kassene brukt til?
De er fra 1979...




Søte venninne Anette har hengt opp sin kasse på terrassen. Jeg skal prøve å snike meg til noen bilder, for det ble riktig så flott med sommerblomster, vannkanne og lykt på denne "hyllen."



Ha en fin sommerdag!

Klemmer, Marianne

3 kommentarer:

  1. så fin kasse;) Breda er fra Nederland...men jeg veit ikke hva som kan ha vært oppi!!

    SvarSlett
  2. disse trekassene er veldig sjarmerende og veldig praktiske.fine bilder du viser.skal kose meg videre nedover bloggen din.klem:)

    SvarSlett
  3. Din søte venninne sier bare kom å knips ;)

    SvarSlett

Blogglisten