VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

søndag 17. oktober 2010

SØNDAGSVASK...






Jeg er ganske så glad for dusj og badekar, og at jeg slipper å koke vann til søndagsvasken, men jammen er det nydelig med vaskevannfat! Har alltid hatt sansen for vaskevannsfat og -mugger. Det er så nostalgisk og søtt
.





Fatet kjøpte jeg på loppis i dag, muggen (som jeg er så glad i) kjøpte jeg for mange år siden, og krakken ble reddet fra containerdøden i våres. -Vet ikke hvor mange lag maling den har, så derfor toppet jeg den liksågodt med ett strøk til ;o) Jeg vasket den i salmiakkvann før jeg malte -uten å pusse noe, og planen er å "skolde" den litt etterhvert. Som dere kanskje ser så "bobler" malingen...*I like*








Nyt dagen!



Klemmer, Marianne

4 kommentarer:

  1. kjempefint vaskefat og mugge:) har også et slikt sett som jeg har på gjesterommet:) synes det er så koselig og har så fin sjarm:)

    ha en deilig søndag!
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Beautiful, gorgeous and more beautiful! Have a great Sunday, love Maaike

    SvarSlett
  3. Kjepelekkert!
    Jeg har virkelig nytt søndagen, og det sammen med deg! Heldige meg...
    Koskos!

    SvarSlett
  4. Wow, så flott mugge og fat!
    Og en herlig liten krakk med flott mosehjerte på ♥
    Koselig!

    Klem Line

    SvarSlett

Blogglisten