VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

tirsdag 28. desember 2010

JEG ER SÅ SKUFFET...



..for vi hadde endelig funnet peisen vi ville ha på kjøkkenet. -Og det har tatt oss 5 år! Peisen var til og med på salg!
Men når vi ankommer butikken for å bestille drømmepeisen, jo da har butikkmannen sett feil. -DE HAR BARE HJØRNEPEISEN!!! *Grrr*

Jeg måtte virkelig bite tennene sammen for å holde meg i skinnet. Dette var jo bare drømmepeisen. Akkurat passe dyp, helt rene linjer og vednisje under. -AKKURAT SLIK VI VILLE HA DEN!


Jeg må vel ta en ringerunde å se om det er noen som kan sitte igjen med den på lager. For jeg SKAL ha den!




Ha en fin kveld dere!
Jeg skal prøve å roe meg ned etterhvert ;o)


Marianne


12 kommentarer:

  1. Ta det bare rolig ;)
    Blir det ikke den så er ikke det peisen i ditt liv!

    Glær mæ te freddan!!!

    Klem ♥

    SvarSlett
  2. Huff da, er det ikke typisk?! Krysser ihvertfall fingrene for at du finner den :)
    Ønsker deg og dine en riktig flott nyttårsaften, og så takker jeg så mye for følget i 2010. Godt nytt år!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Litt kjipt ja, forstår jeg godt! Men så er det også typisk når man først har funnet noe som man liker. Slik holdt jeg lenge på når jeg skulle finne en utegrill/peis til hytta, til slutt designet jeg den selv og fikk en fagmann til å lage den for meg. Resultatet ble helmaks selv om prislappen ble en del dyrere enn planlagt. Men jeg fikk det iallefall som jeg ville ha det:)
    Lykke til med letingen!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Æsj, så kjipt! Hvordan peis er det du skal ha?

    SvarSlett
  5. Så dumt da!! Slike ting er typisk!! Flott hus dere har!!! Du får ha lykke til med letinga!!

    Ha fortsatt en fin jul!!

    Tine

    SvarSlett
  6. Æsj, sånt er bare så kjiiipt!
    Lykke til med letingen, håper du får napp;)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så utrolig irriterende! Jeg tror ikke jeg hadde klart å skjule skuffelsen så jeg må jammen si du var flink! Da er det bare å sette igang leteaksjonen, de må jo ha den et eller annet sted...

    Lykke til!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. Ja,ja!
    Sånn er det,men det ordner seg nok!
    Selvfølgelig finner du den perfekte peisen vettu!!
    Kosa deg i romjula!
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg!
    Du har et nydelig hjem,helt etter min smak!!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  9. Hei Marianne
    Titter innom for å takke deg for dine trofaste besøk på bloggen min dette året... og så gleder jeg meg til å følge deg videre i året som kommer :) Så synd med peisen du ønsket deg da :( kjedelig slikt… Jeg også skal ha peis i huset vårt, men det kommer vel ikke inn før på sen høsten neste år tenker jeg… Er veldig spent på hva slags peis du skal ha? – hørtes ut som vi har samme smak, rette kanter og rene linjer… Gleder meg til å se, hvis du finner den da :) Veldig mange flotte og inspirerende bilder du viser nedover… Ønsker deg en fortsatt fin romjul og så ønsker jeg deg et riktig godt nytt år ♥ sånn i tilfelle jeg ikke får tid til å titte innom deg igjen før nyåret… Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Å huffda, så utrolig kjedelig! Det er så kjipt når man virkleig ønsker seg noe, har det innen rekkevidde og så ser det seile avgårde på ei fjøl igjen...

    Håper ringerunden din betaler seg!

    SvarSlett
  11. Håper du får tak i den♥
    Skal krysse fingrene ;)

    Godt nytt år til deg og dine :)

    Klem

    SvarSlett

Blogglisten