VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

mandag 21. mars 2011

JEG ER FLAU...





Det går ikke akkurat i rekord fart med meg her på bloggen; for en god stund tilbake fikk jeg 2 utfordringer, og nå har jeg fått en til.

Jeg velger å svare på 2 av de siden de er nokså like;o)

Fra PippiLotta fikk jeg denne søte awarden:



Tusen takk, PippiLotta!



Med Awarden følger disse reglene:
Link til den som gav deg awarden, besvar spørsmålene og gi den videre til 10 blogger.

1: Hvorfor startet du å blogge?

Etter oppfordring fra ei venninne. Jeg tror ikke jeg hadde vært inne på en eneste blogg før, og fikk meg egentlig et lite sjokk når jeg så alle de utrolige inspirasjonskildene jeg hadde gått glipp av.

2: Hvilke blogger følger du?

Interiørblogger. Jeg rekker dessverre ikke å titte så ofte innom, men nyter de alenestundene til fulle når jeg først får tid. Det er så utrolig mye flott der ute!
3: Hva er ditt favoritt makeup merke?

Hmm, egentlig flere. Men jeg kan jo nevne Clinique.

4: Hva er ditt favoritt klesmerke?

Pass! Jeg handler overalt ;o)

5: Hva er ditt "må ha" makeup produkt?

Cliniques Superbalanced make-up.

6: Hva er favoritt fargen din?

Lyseblå

7: Hva er din favoritt parfyme?

Angel Innocent

8: Hva er din favorittfilm?

Vanskelig å si. Men en film jeg husker ga meg skikkelig latterkick var Gudene må være gale.

9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?

USA og Danmark. Blir aldri lei ;o)
10: Hvilke fem ting har du alltid i vesken din?

Nøkler
Lommebok
Lebepomade
Mobil
Smokk

Så skal jeg gi Awarden videre til 10 andre bloggere,
men jeg syns de som ønsker skal få lov til å ta den ;o)
Vil du?








OM MEG


1. Jeg setter familen fremfor ALT
2. Jeg er alltid for sent ute
3. Jeg har MAAANGE planer, men ender opp med å utføre en brøkdel.
4. LIVREDD fugler og mus
5. Blir aldri fornøyd. Jeg retter og ordner, styrer og surrer så mye at jeg alltid ender opp med første forsøk.
6. Elsker alle årstidene, men er kjempelei dem når det nærmer seg slutten
7. Elsker å bake, lage mat, style, sy, strikke, hekle, så, stelle i hagen +++
8. Jeg har det livet jeg drømmer om å ha! -Jeg har ALT :o)

Takk til Monica med Moccas husblogg som ga meg denne utfordringen, og min beste venn Anette med Hjemme hos meg som har sendt meg en liknende utfordring før!

Her vil jeg også at de som ønsker tar utfordringen ;o) Er du med?

Bildene viser forresten de nye bildene av de skjønne englene min. Kan ikke få sett nok på dem!!
Nei, nå er jeg på tur til å bli for sen på jobben og...



Fin uke!
Klemmer,
post signature

9 kommentarer:

  1. Tnå.... Besteste bestevenn ;)
    Kjempefine bilder :) Må jo bli fine av de to søte snuppene dine da :)
    Kos deg på jobb!

    Klemklem :)

    SvarSlett
  2. Så fin blogg, jammen meg fine bilder :)

    Julie

    SvarSlett
  3. Så herlig å lese at du har livet du drømmer om å ha. :) Det er det jammen ikke ofte man hører! Kan ikke si det selv heller dessverre, men jeg beveger meg mot det! :)

    Kommer meg alltid for sent ut dørene jeg også. En fæl uvane, men det gir i det minste litt spenning i hverdagene. Hehe

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjekt å få lære deg litt å kjenne!
    Herlige bilder hos deg!
    Et vakkert hjem!
    Nusselige engler!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  5. Hei Marianne
    Har nettopp funnet bloggen din. Kjempekoselig, så jeg la meg til som følger jeg:)
    Så nå skal jeg utforske bloggen din litt mer.

    Jeg har store planer om å henge bilder i trappen slik som du viser.
    Og en lampen kunne godt tenk meg i trappeoppganger vår, men min mann er ikke enig. Så får vel leter videre.

    Klem Birthe

    SvarSlett
  6. flott trapp du har.. vi skal også gjøre noe med trappa vår.. lekker..klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med awarder, vel fortjent;))
    Gøy og lese litt annen fakta enn interiør noen ganger, hihi ♥

    Flotte bilder av trappen, likte så godt mosehjertet ♥

    Ha en fin Tirsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Gratulerer med award, artig å lese mer om deg. :-) Nydelige bilder!

    Ønsker deg en knallfin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  9. Gratulere med award,gøy å bli bedre kjent med deg:)

    god vakt!!

    Klem linda:)

    SvarSlett

Blogglisten