VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

fredag 6. mai 2011

TIL DERE ALLE!



Hei!

Ville bare ønske dere alle en super helg!
Og tusen takk for alle de søte kommentarene dere legger igjen, dere er jo så go'e! Dere gjør det virkelig gøy å holde på med dette.




Det er litt morsomt å høre hvem som er innom meg her på Blåveispiken... både slekt, venner, kollegaer, folk som bor i omegn og gamle skolekamerater . Det hender jeg får SMS fra noen som lurer på om det ikke kommer nytt innlegg snart *tihi.* Jeg skal prøve å bl litt flinkere til å legge ut. Men det er noen begivenheter (-ikke bryllup) fremover som tar mye tid, så hver dag blir det nok ikke.

...
Masse gratulerer med dagen, kjære Ellen!
DU ER GULL!
(Det ligger noe å venter på deg her ;o) )

Og lykke til til dere andre som noe stort på gang i helgen... ;o)

Her blir det jobbing, grilling, og dugnad i helgen...Tiden flyr, ja ;o)
Vi koooser oss!


Store, gode klemmer fra
post signature

2 kommentarer:

  1. Det bildet likte jeg godt! Hvitt, hvitveis og treverk. Enkelt og fint :)

    Hos meg går det lenge mellom innleggene for tida. Ånden kommer nok over meg snart igjen :)

    God helg til deg også! Her skal det musiserer og spilles konsert i morgen - en kjempefin hobby som riktignok krever litt innsats, men også gir mye!

    Klem fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  2. God helg til deg også, Marianne! :)

    SvarSlett

Blogglisten