VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

onsdag 14. september 2011

SVERDRUP GAVE & INTERIØR, OG EN KLEM TIL DERE


Ville bare innom for å gi dere alle en 
god varm klem!

Tusen takk for alle de utrolig koselige kommentarene og mailene dere sender!! Det er såå koselig, og jeg setter virkelig pris på det!

Varmt  velkommen til dere nye følgere, jeg håper dere vil trives her inne i min lille interiør boble!
 -Plutselig rundet jeg 300 følgere, og selvfølgelig skal det feires med gaver til dere!




Ser dere bilde i gangen min? 
-Klem-
Det har jeg fått av en utrolig god og raus dame. Hun lager kjempe søte malerier, som selges i favoritt butikken min 
på Årnes. 

De ha for øvrig begynt å få inn masse av nyhetene de bestilte på messa. Jeg skal definitivt ta turen innom snart. Skal du?




Nå er det på tide å køye!
Kanskje vi ses i morgen?


klemmer, 
post signature

5 kommentarer:

  1. Grattis med passering. Klart det er mange som vil følge den fine bloggen din.

    Du viser mye fint på bildene. Ønsker meg flaskene og knaggrekka jeg da.

    Ha en fin torsdag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. hei gratulerer med over 300 følgere:) veldig fint bilde! og det er så koselig med knaggrekker synes jeg:) hehe

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  3. Veldig kult bilde, og gratulerer med over 300 følgere! Fantastisk!

    Ha en flott dag og helg når den tid kommer :-)

    SvarSlett
  4. Takk for den gode klemmen!!!
    Flotte gaver,,,,og gratulerer så mye!
    Du har en kjempefin og inspirerende blogg som jeg gjerne besøker!!
    Og så har du et vakkert hjem,,,,helt etter min smak :o)
    Ha en fin dag,,,,,kansjke ser vi sola???
    Goe klem tilbake fra Sol

    SvarSlett
  5. Grattis med så mange følgere :) Flott bilde ja! Ha en tipptopp torsdag :)

    SvarSlett

Blogglisten