VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

torsdag 27. oktober 2011

AVOCADO MED SITRONPEPPER




Jeg har dilla på knekkebrød med avocado og sitronpepper om dagen. mmMMMmm Deilig å ha dilla på noe sunt for en gangs skyld ;o) Det er bare så veldig synd at sikkert 80% av avocadoene jeg kjøper er dårlige. Jeg vet jo at jeg kan kjøpe de harde og modne de sammen med løk eller epler, men det har jeg jo ikke tålmodighet til.




Bruker du avocado til noe annet enn i salat og til guacemole?



Ha en super duper dag!
Og husk å melde dere på Giveawayen ;o)


Klemmer,
post signature

7 kommentarer:

  1. Ja, du kan jo gjette hva jeg hadde på skiva i dag ;) Er jo såååå godt!!!
    Ha en finfin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei! Avokado er så godt! Eg og syns det er vanskelig å finne modne avokadoer. Vet at du kan bruke avokado i milkshake. Har ikkje smakt det sjøl, men har blitt anbefalt det..

    Ha ein fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Det hørtes kjempegodt ut. Vi bruker å ha reker med en slags rømmedressing over. (som inneholder sitronpepper, litt dijonsennep, salt) Deilig og lettvint til forrett:)

    SvarSlett
  4. Myke og modne avokadoer er aboslutt de beste! Synes de harde smaker som nepe.. Ikke at det er SÅ verst, men da kunne jeg likegjerne kjøpt nepe, haha..

    Noe annet magisk godt er nystekt brød, påsmurt med avokado, også med eggskiver og røykalaks oppå :D 'min oppfinnelse' ...

    SvarSlett
  5. Kjempefint bilde! Jeg pleier også å ha avokado på knekkebrød med salt og pepper. NAM! Og så er jo det så sunt også. Men enig i at det er ikke alltid avokadoen er like fin, selv rett fra butikken.

    Ha en fin dag!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  6. Hei Marianne :)
    Skulle ha lagt igjen en kommentar her hos
    deg for lenge siden, men har hatt en del
    problemer i det siste med datan min, faller
    ut og går i sort hele tiden. Begynte å skrive
    og så pang! - detter jeg ut!
    Veldig frustrerende, pc`n er til en datavenn
    som skal se på den, så nå skriver jeg på en
    gammel maskin som står oppe på loftet - og den
    er treig den! :)) Det jeg skulle skrive for
    litt siden var for å gratulerer deg så mye med
    den flotte flotte artikkelen som var i BoligDrøm
    Veldig flotte bilder, koste meg masse med denne
    utgaven - og den skal definitivt gjemmes på :))
    Du tar masse flotte bilder, veldig inspirerende
    å titte inn her hos deg :) Har sittet å tittet
    nedover her igjen jeg ;) Flott innlegg her i dag
    også, og jeg skal prøve dette. Har ikke smakt
    avokado før, så det skal bli spennende, hihi...
    Ønsker deg en kjempeflott dag videre, stor klem
    fra Mette

    SvarSlett
  7. Hei på deg! Koselig blogg du har :)
    Jeg bruker avocado til lørdagskos avogtil. Steiker baconterninger, deler avocadoen i to og fjerner steinen (som du kan gro ditt egen avocadotre av ;) ), og spiser det med rømme til. Nammenam!

    SvarSlett

Blogglisten